17.10.2015

Everywhere we think.

  

 

 Temat postu niecodzienny, może okazać się banalny. Otóż wczoraj, leżąc już na łóżku, gotowa do spania (próbująca spać) naszło mnie na duże przemyślenia co do tego wpisu i bloga. Blog właśnie stał się moją cząstką w moim życiu, moją codziennością, do której zaglądam, aby dopisać coś do mego 'pamiętnika' bądź wyszukać innych informacji. Już pół roku istnieje tutaj i nie mogę sobie wyobrazić, co by było gdybym jednak nie zaczęła tego robić. Kładąc się spać lub też w innych okolicznościach miewamy tysiąc myśli na sekundę. Właśnie w tej sekundzie przeanalizowałam sobie cały wpis i myślałam o plusach i minusach tego, o czym będę tu teraz pisać. Wiele ludzi ma swoje pasje i zainteresowania. Moją, jedną z nich jest blogowanie. Oczywiście nie traktuje tego jako "wyróżnienie z tłumu", ponieważ dużo osób z nas, także prowadzi coś podobnego. Nie mniej jednak, gdyby ktoś Wam powiedział: "nie rób tego, bo się do tego nie nadajesz" czy posłuchalibyście go? Nie. To nie zagraża naszemu życiu, więc po co mamy się od tego oderwać? Jeżeli posłuchamy tego kogoś, on będzie miał satysfakcję, że mu się udało nas od tego odciągnąć, a jego zazdrość będzie stawała się już mniejsza. To tak jakby dziecku zabronić wziąć ciastko z talerzyka, wmawiając mu, że nie jest dobre, a tak naprawdę mielibyśmy ich mało i nie chcieli się z nim podzielić. Wiele takich przypadków spotyka się na co dzień. Jednak jak temu zaradzić? Na pewno myśląc pozytywnie i nie dając się oszukać. To, że ktoś mi powie, że nie podoba mu się to, co robię i źle jego zdaniem to robię nie pozwala mu to, by mnie krytykować i poniżać. Kocham to i za wszelką cenę będę to robić, dopóki nie poczuję, że już się z tego 'wypaliłam'. Początki podobno zawsze są najtrudniejsze, a człowiek uczy się też na błędach, więc bojąc się o to co będzie, jeśli spróbuję rozwijać swoje zainteresowania nie pozwoli mi na to, abym stawała/stawał się innym, może lepszym człowiekiem.

Dlatego, jeżeli macie tysiąc myśli, pomysłów, aby realizować wasze pasje i zainteresowania, nie dajcie się temu komuś, kto nadzwyczajnie może Wam zazdrościć, w tym co robicie. 

 

 

 

Przy okazji chciałam Wam pokazać parę rzeczy, które spodobały mi się w ostatnim czasie ze strony Dresslink. Jeżeli jesteście ciekawi jesiennego asortymentu tej strony, to zapraszam do oglądania!

1.klik   2.klik   3.klik   4.klik

 

Jeśli chcecie i możecie to poklikajcie w linki. Za każde kliknięcie i pozostawiony komentarz z ceną danej rzeczy z góry dziękuję! Napiszcie jak mogę się odwdzięczyć :)

32 komentarze:

  1. Ważne to dążyć do celu nie patrząc na przeciwności losu. Zawsze na naszej drodze znajdą się tacy ludzie, którzy nam złorzeczą niezależnie czy prowadzimy bloga cy nie. Jeśli coś sprawia nam przyjemność to powinniśmy to robić :) Takie jest moje zdanie.
    ♥Different Diamond♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :)

    Serdecznie zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    cudne zdj <3
    Zapraszam do mnie na rozdanie:) do wygrania 120 dolarów na zakupy do sklepu :)
    buziaki!
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie. Jeśli lubimy coś robić i sprawia nam to satysfakcję to nigdy nie wolno słuchać negatywnych komentarzy

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawde fantastyczny blog! Kolejny ciekawy post, zaglądałam tu już pare razy. Gratuluje pomysłów:) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Posty naprawde miło sie czyta :) Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/10/moda-to-deklaracja-twojej-wasnej.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tego samego zdania co ty :))Śliczne zdjęcia i poklikałamw linki
    1.$4.59
    2.$5.05
    3.$6.21
    4.$0.01
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Blog to pasja wielu z nas :)
    http://live-honestly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość z nas podąża ślepo za tłumem, nie zważając na swoje cele i pragnienia.
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam :)

    Cudowne zdjęcia, pasują ci te ubrania <3

    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post:)
    http://milenaqxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny sweter :) Poklikane

    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chudziutka to i we wszystkim dobrze wygląda ;)
    Fajna stylizacja ;p
    Zapraszam do obserwacji . Pozdrawiam ;0

    OdpowiedzUsuń
  15. racja, nie powinno sie sluchac "rad" innych ;)/K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Slicznie wygladasz! Super post!!! <3 xxx

    Zapraszam na mojego bloga! Kazdy komentarz i nowa osoba na blogu wywoluje u mnie usmiech <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikane :)

    Zapraszam na rozdanie!
    ROZDANIE-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Świczne zdjęcia i ubrania. Poklikałam :)
    1.$4.59 2.$5.05 3.$6.21 4.$4.97
    Byłoby mi miło gdybyś ty równiez polikała u mnie :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się nie przejmuję takimi ludźmi :) poklikalam :*
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna jesteś bardzo! :)
    obserwuje!

    KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna stylizacja, podoba mi się :) poklikałam wszystko
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mądrze napisałaś... Co mogę jeszcze dodać? Jesteś bardzo mądrą, młodą, osobą.

    Buziak
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam blogować i nie przestanę tylko dlatego, że inni coś do tego mają :)

    3 lata bloga- KLIK! :)
    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Superowe fotki :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne zdjęcia! moją pasją tez jest blog;)

    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, ten bordowy sweterek cudny! Poklikane! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń