14.09.2015

NEWDRESS & DRESSLINK


Dzisiaj chciałam Wam pokazać listę rzeczy, którą dla Was przygotowałam z firmy Newdress oraz Dresslink.Te firmy są ze sobą powiązane, mają bardzo podobny do siebie asortyment.Wiele osób je poleca, a ja także jestem zadowolona z ich asortymentu, więc mam nadzieję, że Wam też się spodoba! Od czasu do czasu będą się pojawiały takie posty, mniej do poczytania, a więcej coś o firmach (ich asortymencie). Mam nadzieję, że to nie robi dla Was problemu i z miłą chęcią będziecie mogli mi pomóc ;) Sami wiecie, jakie jest to ważne, dla osób, które współpracują z firmami, dlatego dzisiaj ja mam dla Was taką prośbę. Proszę, abyście poklikali w linki i odczekali, aż się załadują do końca.
Za każde kliknięcie tu i w bannery, umieszczone z boku, z góry dziękuję! - Jeśli już to zrobiłeś/aś daj znać w komentarzu, a postaram się odwdzięczyć! :)


Newdress

 1.klik   2.klik   3.klik

1.klik  2.klik  3.klik


Dresslink


1.klik  2.klik  3.klik

  1.klik  2.klik  3.klik
  

Jak tam w szkole, dajecie sobie jakoś radę?
 Dziękuję za każdy miły komentarz w poprzednim poście, jesteście kochani!
Do następnej notki :)

34 komentarze:

  1. Oczywiście poklikałam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy wybrałaś, życze powodzenia w współpracy. Poklikałam :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Współpracuję z dresslink i bardzo polecam! Świetna jakość ubrań. Poklikałam, życzę powodzenia! :)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy wybrałaś! Oczywiście poklikałam i życzę powodzenia w współpracy z tymi firmami :)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam :)
    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 gim okropna!:( Jakoś sobie daję rade!Świetne ciuszki ! <3 poklikałam troszke.
    zuza-filipak.blogpsot,com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie bardzo dużo sprawdzianów, ale daję radę :)) Bardzo fajne ubrania wybrałaś :* Wszyściutko z przyjemnością poklikane, cieszę się, że mogłam pomóc ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W szkole jakoś daję sobie radę, chociaż trochę narzekam na brak czasu. Poklikałam, współpracuję z Dresslink i jak na razie współpraca przebiega nam pomyślnie, z drugą firmą jeszcze nie miałam okazji współpracować ale asortyment mają faktycznie bardzo podobny :D

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknęłam ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne ciuszki, poklikane;)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wishlista, mi się najbardziej podobają produkty z dresslinku i sama zastanawiam się nad napisaniem do tej firmy :)
    Poklikałam oczywiście, obyś otrzymała współpracę!!!! :*

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Stwórz posta typu: lookbook . Proszę. Masz bardzo ładne ubrania.
    http://prettymonstery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Stwórz posta typu: lookbook . Proszę. Masz bardzo ładne ubrania.
    http://prettymonstery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy! Poklikane :3

    U mnie konkurs na pocztówkę. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrałaś naprawdę super rzeczy, sweterek z dekoltem ''V'' mega mnie zauroczył! :)

    Zaobserwowałam Twojego bloga i pozdrawiam serdecznie,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rzeczy, zwłaszcza pierwszy sweterek :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikałam we wszystkie możliwe linki :) Wybrałaś świetne rzeczy.
    U mnie w szkole jak na razie, jakoś wszystko idzie dobrze. Oby było tak dalej.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne rzeczy :)
    Jesteś zainteresowana wspólną obserwacją? jeśli tak to daj mi znać
    Zapraszam do mnie ;)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy wybrałaś:) Czerwona bluzka jest mega!

    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikane oczywiście:) Też zastanawiałam się nad tym sweterkiem z dużym V z przodu:) Daj znać czy fajny jak przyjdzie.
    Pozdrawiam, http://byminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama go jeszcze nie zamawiałam ;)
      Ale jak będzie taka okazja, to oczywiście napisze na blogu o tym.

      Usuń
  22. Fajne rzeczy :) zapraszam na posta Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy wybrałaś! :3 Gratuluję współpracy:*
    Będzie mi ogromnie miło, jeżeli mnie odwiedzisz ♥ NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI♥

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję współpracy, śliczna ta czarna bluza z 3-ego kolażu. zaraz poklikam.
    ♡ jestebatmane ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja właśnie zakończyłam z nimi współpracę :)
    NOWY POST ! BLOG MELA!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tez z nimi współpracuję :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ --> Zaobserwuj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikane :)
    Poklikaj u mnie tu : http://zmianoo99.blogspot.com/2015/09/post-po-3-tygodniach-wspopraca.html
    Sprawdzam, czy kliknięte !

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam Kochana! Liczę na rewanż! Świetne rzeczy wybrałaś :)


    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rzeczy wybrałaś, poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń