22.09.2015

"Gdy dorośniemy, będziemy żałować każdej zmarnowanej minuty"





 Kimono - New Yorker
Bluzka - New Yorker

Trzeci tydzień naszej pracy w szkole już minął. Za szybko, może za wolno.. Sama nie odczułam zbyt dużej różnicy, choć były (i są) takie momenty, że chcąc lub nie, trzeba siąść przed masą książek, które czekają, aż w końcu je otworzymy i zaczniemy się z nich uczyć. Ale czy na pewno komuś się chce? W co wątpię..
Kiedyś, ktoś powiedział, że najchętniej to już by chciał mieć 18 lat i móc robić tzw. "wszystko". Czasem człowiek gada od rzeczy - jednym słowem nie wie, co mówi i czy nie będzie tego żałował w przyszłości (bo przecież, kto by się tym przejmował..). Sama jak byłam młodsza, marzyłam by taka być. Teraz? Wszystko się zmienia, nabiera jak gdyby wartości w moim życiu i sensu. Sęk w tym wszystkim, to to, że będąc już tymi "dorosłymi", przypominając sobie czasy, z tych młodszych lat, przychodzą ochoty, kiedy najlepiej by się to wszystko rzuciło i powróciło do tamtych czasów. Nie żeby coś, ale ja nie mówię tutaj o wszystkich. Jedni są tacy, a drugim to wcale by to nie przeszkadzało, poza małymi wspomnieniami typu: "aa no fajnie wtedy było". Czy nie piękny jest świat, widziany w oczach dziecka? Ono wszystko widzi w kolorowych barwach, śmieje się z wszystkiego, co zobaczy. Mimo tego, nasze dni pędzą okropnie szybko i w roku szkolnym ciężko nam się nacieszyć chociażby jedną minutą, jak zazwyczaj w wakacje. Najwyższy czas to zmienić, bo te dziecinne niezapomniane chwile trwają okropnie szybko. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że niektórzy chcąc lub nie, nie potrafią się tym cieszyć. Teraz cieszymy się z prezentu urodzinowego typu, jeśli dostanie się jakiś gadżet, a kiedyś? Nowa książka lub niewielki upominek - to właśnie był powód do ogromniej radości! Oczywiście super jest teraz dostać coś lepszego, niż mają nasi rówieśnicy, ale jeszcze fajniej by było, gdybyśmy doceniali nawet i te małe rzeczy, które według nas "mają mniejszą wartość od tych pozostałych"..
Dlatego przestańmy się zachowywać jak "dorośli" i spróbujmy czasem spojrzeć na ten świat oczami dziecka, widzącego pełno kolorowych, zabawnych rzeczy wokół siebie. Może dzięki temu, przez chwile poczujemy jeszcze lepszego i większego napływu energii do życia?

 


36 komentarzy:

  1. Racja, dzieci widzą świat idealnym, mimo że taki nie jest. Świetne ponczo, poklikałam :)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Klimat zdjec konkretny- brawo!! :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej mają przedszkolaki - bawią się, nie muszą się uczyć i podejmować ważnych decyzji :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kliknelam, mogę prosić o to samo? :)

    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia :)

    wpadnij też do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą ;> Całe dzieciństwo czekałam, aż będę miała 18 lat i w końcu będę "dorosła", a dzisiaj - kilka lat po osiągnięciu pełnoletności, najchętniej cofnęłabym się kilka lat wstecz. I tak jak kiedyś za wszelką cenę chciałam dorosnąć, dzisiaj odmładzam się i staram się patrzeć na świat oczami dziecka, a nie dorosłego.

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To co napisałaś dało mi do myślenia :)
    Ciekawi mnie to co piszesz , dlatego będę zaglądać częściej :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  8. ja juz zaluje ze do konca nie wykorzystałam młodych lat choc mam tylko 21 lat jednak gdy pojawia sie dzidzius trzeba szybko dorosnac , buziaki ;* http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia
    Zapraszam do mnie kllaudy.blogspot.com ! Pozdrawiam :*



    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie wygladasz!! <33

    Moj blog: http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, bardzo mi się to kimono podoba :)
    W sumie dobrze to wszystko opisałaś, zaczęłam się nad tym zastanawiać kiedy spostrzegłam, że czas tak szybko leci, a ja jestem już w liceum.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne! Zapraszam do siebie, niestety dopiero początki :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieci mają najlepiej ... Nie musza podejmować waznych decyzji..
    Matany Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tobą ^^
    olaabo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sama bym to rzuciła chociaż mam 15 lat. Z jednej strony fajnie jest mieć więcej swobody w działaniu, ale z drugiej nieustannie przybywa nam obowiązków.
    Different Diamond
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny blog!Bardzo podoba mi się twój nowy post, zaglądałam tu już pare razy. Gratuluje pomsłów :) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "Exclusiveshopping" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/09/w-modzie-nie-chodzi-o-spogladanie-wstecz.html#comment-form/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tym, że ktoś powiedział, że chce mieć 18 lat i może robić "wszystko" to tak jest oczywiście, ale nie ma rodziców, z którymi można pogadać i w ogóle wymykać się z domu :D I trzeba mieć obowiązki, już się nie jest dzieckiem i nie chodzi się do szkoły tylko do pracy ;c Szczerze to nie chcę dorastać:)
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI (kliik)♥ Zapraszam do obserwacji ♥!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama mam 18 lat i szczerze nic w moim życiu sięż nie zmieniło, oprócz tego że wszyscy dookoła wymagają od Ciebie zdecydowanie wię cej;)


    Kinga Dobrowolska–blog. MEGA KONKURS na moim blogu. Pozdrawiam gorąco ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bym chciała wrócić do dzieciństwa ! Świetne zdjęcia :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny look :) Bardzo mi się podoba!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne kimono! Masz wyjatkowe miny twarzy :D

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne zdjęcia:) Bardzo ładne kimono:)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia!
    Mimo tego, że czas tak szybko ucieka i często mamy momenty, w których chcielibyśmy być już w pełni dorośli i niezależni to nie powinniśmy niczego przyspieszać, a cieszyć się wciąż jak dziecko każdą chwilą, jaką mamy, doceniając przy tym każdy najmniejszy drobiazg.
    Kliknęłam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylizacja, a drewno zrobiło niesamowite tło do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny efekt na tle tego pociętego drewna ;)
    obserwuje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz rację! Ładne zdjęcia:)

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Też dawniej chciałam być dorosła, teraz mam 15 lat i najchętniej zostałabym taka. Śliczne zdjęcia i kimono!

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale masz ładne oczy! Nie chcę być dorosła :C
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne zdjęcia <3
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥|Weronika i Wiktoria|♥
    Zapraszamy do nas:)
    ♥NOWY POST♥ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne kimono!
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/10/051015-r.html#more

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja, trzeba cieszyć się chwilą :)
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice off all thing dear great post and Superb Article dear this article is very nice and big informative becouse this is Awesome post
    Downlaod All Books And Notes See Live online All full tv chennals free

    OdpowiedzUsuń