12.08.2015

Zatrzymując czas..




Wiele razy każdy w swoim życiu miał podjąć jakąś decyzję. Miała ona niby wypłynąć do jego życia lub też miała po prostu swoje znaczenie. Rozmyślając nad czymś, nasze myśli potrafią szaleć i nie ograniczają się też do fantazjowania. W swoim życiu, tak naprawdę nie miałam kłopotów, co do decyzji dużych do podjęcia. Jednak były momenty, kiedy 'zatrzymując się' przez chwile w czasie, rozmyślając, musiałam naprawdę się postarać, aby wybrać właściwy kierunek do działania.
Może po prostu to nie ten czas? Może nie ten wiek? Sami wiemy, że dorośli podejmują bardzo dużo decyzji, czy to są sprawy bardzo ważne w ich życiu, dla ich przyszłości, być może rodziny. Nie wiem czy sami byśmy potrafili się bardziej zorganizować, by podjąć jakąś bardzo ważną, naszej przyszłości decyzję. Jednakże ktoś z Was mógł już coś takiego przejść w swoim życiu.
Nieraz się zastanawiałam: "Co by było gdyby.." i tu właśnie nastąpił taki "STOP". Nie myślałam o świecie, tylko rozmyślałam nad tym 'gdybaniem'. Ludzie sami muszą pokonywać swe trudności, pochłaniając swój bardzo cenny czas. Może nawet nie wiedzą, że to chwilowe "zatrzymanie się w czasie", jest czasem naprawdę ważne w naszym życiu. By choć na chwilę oderwać się od codzienności, jaka może nas przytłaczać. Nie myśląc o swoich problemach, odrywając się od nich przy tym "STOPIE", czy nie byłoby czasem lepiej? Pewnie wiele z Was ma taki "STOP" przy słuchaniu muzyki, ja sama taki miewam, i powiem Wam, że to nie jest złe. Wręcz moim zdaniem przeciwnie! Czasem trzeba! I właśnie mam nadzieję, że kiedyś Wy też tak spróbujecie, bądź już próbowaliście. Jeśli tak, to koniecznie podzielcie się tym ze mną w komentarzach! Jestem ciekawa jak to u Was bywa.☺

 Komplet - klik (klikniesz?)


Co do dzisiejszej stylizacji, to jest to komplet, który dostałam od firmy Newdress. Jak dla mnie jest prześliczny, dlatego koniecznie go musiałam zamówić. Jeśli chodzi o materiał, jest tak samo dobry, choć trochę miałam problem z wyprasowaniem go, haha (siostra pomogła, dziękuję Ci, buźka!).
Mam też dla Was znów (w poprzednim poście także był, z innej firmy) kod rabatowy! A dokładniej jest ich aż(?) dwa! Myślę, że znacie zasady. Po prostu, przy zamówieniu, jeśli wpiszecie: Blog15 bądź Newdress dostaniecie 10% zniżki NA WSZYSTKO! Także zachęcam do wykorzystania ich, bo mają naprawdę dobry asortyment.




Komplet - klik (klikniesz?)

Tak więc trzymajcie się ciepło (ale nie za ciepło, bo za oknem nie jest dość chłodno)!
Mam też dla Was do pokazania, jeszcze jedną rzecz, jaką mi przysłali, ale to już w kolejnym poście. 
Buziaki! ♥

62 komentarze:

  1. Piękny komplet i zdjęcia, oczywiście mnóstwo razy poklikałam, liczę na uczciwy rewanż :)) ♥

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny komplet i zdjęcia !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet :)
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplecik ;)
    http://angelicious-stuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :) Zaobserwowałam!


    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super komplecik! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplecik ! Zdjęcie jak zawsze cudowne ! <3
    Pozdrawiam Afaik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że od zawsze byłam marzycielką, i nie tylko gdybałam
    ale i często układałam w myślach historie i bajki jak wyglądałoby
    moje życie, lubię tak czasem odpłynąć w świat fantazji ;)
    myślę że to dobre, zwłaszcza dla weny tak pomarzyć ;)
    świetny komplecik wyglądasz cudownie, idealna parka na lato,
    jesteś śliczna <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też czasami tak 'gdybam', a zamiast coś zrobić i zaryzykować, ciągle myślę jakie to może mieć konsekwencję. Bardzo ładny komplet! Spodobał mi się, idealny na lato :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny komplet! :)kliknęłam, mogę prosić o to samo?
    WHATEVER SEA - KLIK


    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka z Ciebie chudzinka. *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Należy nie bać się podejmować decyzji. Nasze wybory zazwyczaj są słuszne :)
    Ślicznie wyglądasz!

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL [blog] | KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna stylizacja.. idelna na te upalne dni.. które nam ostatnio towarzysza :)

    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kaplet, super sesja zdjęciowa w lesie :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki piękny ten komplet! *.*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -----> Zaobserwuj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie za oknem jest za gorąco! Świetny post i super komplet :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/
    Nowy post ♥
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląd Twojego bloga bardzo mi się podoba :) Góra od sukienki średnio mi się podoba :p a co do tego co napisała to po prostu nie należy stać w miejscu i każdy powinien o tym pamiętać :D Pozdrawiam ciepło :*
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny komplet. Ładnie wygląda
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    Co powiesz na wspólna obserwację?
    zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/08/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny komplet, kliknęłam :)
    poklikałabyś u mnie w linki? :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny komplet. Bardzo oryginalny pomysł!
    Kliknęłam, zrobisz to samo? Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się! Emotikon smile
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny komplet, poklikałam
    zapraszam do mnie <3 za obserwacje się odwdzięczę
    brooksso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne buty
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia i strój :D.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki śliczny komplet, pięknie wyglądasz :*
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny komplet cudownie w nim wyglądasz:)
    Zapraszam do siebie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też czasami lubię się zatrzymać, pomyśleć. Świetna stylizacja :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia :3

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama często robię sobie taką przerwę w życiu, bardzo ładny strój! Kliknęłam,

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przesłodki komplet <33

    Zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ALE PIĘKNY KOMPLET! PASUJE CI! <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  32. u nas za oknem goraco! :D fajny komplet! czasem bym chciala zatrzymac lub cofnac czas :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zestaw! :)
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  34. Też lubię czasem pomyślec ,ładne zdjęcia

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia! Ten komplet faktycznie ma coś w sobie. Również uwielbiam czasem wyłączyć się od tego wszystkiego, wręcz 'zatrzymać' na moment czas. Zazwyczaj pomagają mi przy tym moje pasje, słuchanie muzyki, a przede wszystkim czytanie książek :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny outfit!

    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna stylizacja:)

    Pozdrawiamy cieplutko:)
    Twins Life (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tak często robię, ale najbardziej lubię przystopować, kiedy jadę w góry. Uwielbiam to :)
    Komplet śliczny, klikam! :)
    +Obserwuję, rewanż byłby bardzo miły :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja! Masz bardzo zadbane włosy :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :) http://namelesskin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny blog ^^ Obserwuje i licze na to samo :)
    zapraszam http://goldenangelxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia ;)
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. przepiękny ten komplet, poklikałam uczciwie :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. W moim przypadku muzyka nie jest 'stopem' i chyba nie mam czegoś takiego :) Muszę coś wymyślić!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny komplet :) Wyglądasz prześlicznie ♥

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Czasem warto się zatrzymać, wyciszyć i przemyśleć pewne sprawy :). Śliczne komplet, kliknęłam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny komplet, wyglądasz w nim cudownie :) Poklikane, mogę liczyć na rewanż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  47. cudowny ten komplecik, niebieski odcień ci pasuje :) ciekawy blog
    liczę że zajrzysz też do nas: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny komplet :) - kliknięty!
    Mój Blog – klik!
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki? To dla mnie bardzo ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawy komplecik <3. Życzę miłej i owocnie spędzonej reszty wakacji :)).

    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam na mój blog, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgadzam się co do tego "gdybania". Tylko się przez to nerwy traci. Kiedy pojawia się u mnie taki nastrój, to staram się zająć czymś myśli. Dobra książka, serial, film powinny wystarczyć :)

    Marta | MODERN BASICS

    OdpowiedzUsuń
  52. super stylizacja tylko jakoś te buty mi nie pasują.Ale twój gust poza tym super zdjecia i fajna notka :)
    Mój blog-klik
    Nowy post na blogu-klik

    OdpowiedzUsuń
  53. You look so pretty in this two-piece outfit. Great images! :)

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna figura! W kompleciku się zakochałam. :) Oczywiście kliknęłam.

    Mogę liczyć na rewanż? :) Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna figura jak i stylizacja. :)
    Piękne masz włosy!
    Julajulia.blogspot.com - Mój blog KLIKNIJ!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny wpis!
    Zapraszam do mnie, nowy wpis, verlooks.blogspot.com
    Jesli mnie zaobserwujesz napisz w komentarzu, odwdzięczę się tym samym:*

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  58. śwetny blog !
    zapraszam do siebie : http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń