18.08.2015

Limit wyczerpany - przeszłość czy teraźniejszość?



 


Kiedyś było gorzej.. Komputer, internet, telefon? To było bezwartościowe słowo (o ile w ogóle takie było), ludzie porozumiewali się za pomocą jakichś listów, które czasem nie były dostarczane do prawidłowego odbiorcy. W tamtych czasach, ludzie nie spodziewali się czegoś takiego - co będzie dzisiaj, teraz, właśnie w tym momencie. Strach było pomyśleć o innych okolicznościach, niż siedzenie w domu i pomaganie rodzicom. Z czasem wszystko się doskonaliło - jak to zawsze bywa. Gorsze stawało się coraz to lepsze. Ludzie nie mogli wielu rzeczy przewidzieć, tak tracili wiele swoich cennych rzeczy. Nawet o jedzenie było trudno, a w naszym wieku? Ha. Jemy co chcemy i co tylko zapragniemy. Gdybyśmy mogli chociaż przez chwilę zobaczyć tamten odmienny świat i porównać go z tym, ciekawe komu by odpowiadał tamten, a komu ten.


Będąc właśnie tam, gdzieś, co wydarzyło się wcześniej, zapewne prosiłbyś o jedzenie czy wodę pitną. Wtedy, każdy starał się o przetrwanie, by na drugi dzień także mieć co do zjedzenia. Teraz? Coraz więcej bezgranicznych pytań "Jak żyć i po co, bo to nie ma sensu..".
Otóż wybierając przeszłość musielibyśmy przetrwać swoje życie, jak tylko potrafimy, ciesząc się z kawałka chleba i źródła wody. A teraźniejszość, którą właśnie teraz mamy? Nie umiemy się nią nacieszyć, bo wciąż tej wygodny nam za mało. Sami wybierając między tym a tym, gwarantuję, że nie chcielibyście być na miejscu naszych pradziadków bądź jakichś przodków.
Może to dość chaotyczny temat, który wybuchnął tak nagle we mnie, ale warto o tym wspomnieć.
Nauczcie się doceniać to, co macie, bo tak samo szybko, możecie to stracić.
Sami tak naprawdę nie zdajemy sobie z tego sprawy, ale tak. Tak szybko, wszystko przemija.


Już sama dzisiaj wiem, że swój spory limit prawie wyczerpałam, Wy też go prawie kończycie, i mam nadzieję, że aktywnie! Nie będę tutaj się sama wypowiadać moimi "aktywnymi" wakacjami, ale co poradzić? Wakacje są głównie po to, aby wypocząć, a ja, czuję, że naprawdę wypoczęłam. Choć przyznam, że nie pogardziłabym nową dawką tego limitu wakacji, ale wiem, że człowiek, mając więcej wolnego, bardziej się rozleniwia i później już naprawdę nic mu się nie chce. Już teraz skończy się spanie do południa, późne jeżdżenie rowerami, rolkami, a zacznie się nowy etap kształcenia w moim i Waszym życiu. Nowe wspomnienia, które doszły do mnie w te wakacje, zawsze ze mną pozostaną i mam nadzieję, że będą one coraz to lepsze, ponieważ sama mam jeszcze troszeczkę planów na te ostatnie dwa tygodnie wolnego.

Tak więc do roboty! Ostatnie tygodnie wolnego limitu czas zacząć! 




Do następnego! ♥

54 komentarze:

  1. oj tak, warto docenić to co się ma, fajna bluzka, kliknęłam ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. warto doceniać chwile :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, warto i musimy doceniać chwile i to co mamy :)) Kliknęłam :))
    Śliczne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna ta bluzka! docenic co mamy to najwazniejsze! :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą!
    Kliknęłam :)

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna bluzka! :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog! <3 na pewno będę często wpadać ;) zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam i zamieściłam dzisiaj swój pierwszy post: http://olabugaj.blogspot.com/2015/08/wrocaw.html ;) jeśli chcesz to zaobserwuj, od razu się odwdzięczę ;) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne napisane, zmotywowałaś mnie :)
    śliczna bluzka, kliknęłam
    poklikałabyś u mnie w linki? odwdzięczę się w miarę możliwości :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne nogi! W wolnej chwili zapraszam do mnie, może mój blog Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :)
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia, wspaniała stylizacja
    Moze obserwacja ?
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz, kliknięte - 7,44$ :)

    Kochana mam prośbę... Poklikasz w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/08/zamowienie-z-cndirect-czerwona-sukienka.html
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wpis :) Ostatnio na ćwiczeniach, nauczycielka stwierdziła, że my byśmy zginęli bez tych naszych smartphonów (temat zaczął się od tego, że kalkulator mamy w telefonie ;P) i zaczęła wykład na temat, że ona umie w lesie rozpalić ognisko bez zapałek, wie co można zjeść blablabla, ale dużo racji jednak miała. Niestety społeczeństwo coraz bardziej głupieje i się rozleniwia, bo już nawet uczyć się niczego nie trzeba skoro wszystko jest w Internecie ;)
    Poklikałam, mogę liczyć na rewanż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak w 100% się z Tobą zgadzam !! :)




    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowne zdjęcia! Powinniśmy się cieszyć tym co mamy, doceniać nawet drobnostki i iść z uśmiechem przez życie. Życie się zmienia, obserwujemy wciąż postęp technologiczny, wszystko idzie do przodu. Ważne jednak, abyśmy się gdzieś nie zatracili w tym całym pędzie ku lepszemu. Powinniśmy wiedzieć, że nie wszystkie udoskonalenia wpływają na nas dobrze. Świetnie to wszystko opisałaś! Teraz pozostaje tylko w pełni wykorzystać ostatnie już w sumie dni wakacji, aby mieć później co wspominać :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, super outfit i bardzo ciekawy post, fajnie się czytało ! :)
    Mam prośbę, mogłabyś poklikać w linki w moim ostatnim poście ?

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze napisane! Wszystko się bardzo szybko zmienia, ciekawe jak będzie jak my będziemy już starsi :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna bluzeczka. Fajnie że do włosów doczepiłaś kwiatek, fajnie to wygląda.

    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, masz piękną figurę. :)
    http://aldehydd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz całkowitą rację, trzeba doceniać to, co się posiada.

    JULLY-BLOG.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazwyczaj tak jest, że doceniamy coś kiedy jest już niestety za późno...

    NOWY POST Z KOSZULĄ W KRATĘ! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Uważam, że w dzisiejszych czasach mamy naprawdę dużo i powinniśmy się cieszyć ze wszystkiego co mamy :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia :) musimy starać się doceniać wszystko..w końcu raz się żyje :)

    http://dailx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. powinno się doceniać to co się ma, śliczne zdjęcia! :)

    mój blog- [klik]♥

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog :3
    zapraszam http://othercolorsoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne ubrania, masz wspaniały gust :)
    zapraszam http://othercolorsoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Do twarzy Ci z tym kwiatkiem we włosach ;), fajny wakacyjny look.
    Zapraszam do siebie:
    http://www.whatkingalikes.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się! ;*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy blog i ładne zdjęcia! ♥ Podoba mi się :) Ja zapraszam Cie do siebie i zachęcam do obserwacji oraz kliknięcia "Lubię to!" jeśli Ci się oczywiście spodoba! Dzięki :) Śliczna bluzka a jakie masz nogi! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gorzej? No nie wiem, ludzie byli zdrowi, wychodziło się ze znajomymi na zabawy, nie siedziało się przed komputerem. Teraz dzieci nie będą nic wspominać z dzieciństwa, oprócz gier komputerowych ;/

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja :)

    dariaa-blog.blogspot.com ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  32. super post!
    zapraszam do mnie: sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post, śliczna koszulka!

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia ;)
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kliknęłam w bluzkę:) Super zdjęcia, bardzo ładny blog:D Mam prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w kliki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz rację:) Trzeba doceniać wszystko to co się ma.

    Pozdrawiamy cieplutko:)
    Nowy post na TWINS LIFE- klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Powinniśmy skupić się na tym co jest teraz i przeżyć nasze życie najlepiej jak tylko potrafimy! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. też starałam się wypocząć trochę w te wakacyjne dni :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  40. piekne zdjecia! bardzo ciekawie napisany post :3
    masz racje trzeba wykorzystac ten koniec wakacji!
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Racja ;)
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mądry post! Fajnie wyglądasz. :)

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. oj teraz cięzko byłoby nam żyć bez komputera, telefonu, telewizora.. :)
    śliczna biała bluzeczka.. i ładnie Ci w tym kwiatku
    może wzajemna obserwacja? bardzo ciekawy blog...
    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy post i ślicznie na nim wyglądasz! :)

    Mój blog- klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny post ;)!
    Prześliczne zdjęcia.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. mądry post! wtydaje mi się, że kiedys ludzie byli milsi. To takie moje spostrzezenia, dlatego chetnie przenioslabym sie troche wstecz:)
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania duuużo ciekawych nagród!
    KLIKNIJ TUTAJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny post :) Ja także aktywnie przeżyłam te wakacje, które na szczęście jeszcze się nie skończyły :)

    http://ghostcatcher7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń