25.08.2015

Jak zdobyć się na odwagę?




,,Cokolwiek potrafisz lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to. 
Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię."  ~ Johann Wolfgang Goethe


1 ETAP
Przemyśl dokładnie co chciałabyś/chciałbyś zrealizować i czy na pewno da się w tym przypadku to zrobić? JASNE, ŻE SIĘ DA! MYŚL POZYTYWNIE. Dzięki temu pozytywnemu nastawieniu, POTRAFISZ WIĘCEJ. Uwierz w siebie i nie daj się zwieść, że tak nie jest. Cały świat może być twój, i TY tego możesz dokonać, dzięki tej odwadze!


2 ETAP
Rozpatrz wszystko dokładnie, ustal za i przeciw. DO CZEGO ZMIERZASZ? Być może wszystko masz już zaplanowane, lecz ten strach ci nie pozwala, więc zbierz siłę i NIE MYŚL, ŻE NIE DASZ RADY.



3 ETAP
To już 3 etap, 3 krok, który także musisz przejść, aby nie tkwić dalej w tym samym 2 etapie. TAK WIĘC, DO DZIEŁA. Czasem wszystko wydaję się być naprawdę trudne, nie przechodzi nam przez myśl, że może być inaczej niż teraz, ale pozytywne myśli i pozytywne nastawienie same dają za wygraną! NIGDY, NIGDY, NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ!
Odrobinę inspiracji, także daje dużo do myślenia i jest już połową wygranej.


4 ETAP
Jeśli chodzi o coś bardzo ważnego, to NASTAWIENIE SIĘ na to, co oczekujesz lub chciałbyś/chciałabyś by się to wydarzyło. Bardzo ważną rzeczą, jest także POMOCNA DŁOŃ, którą każdy powinien mieć, aby przytrzymała go na duchu i pomogła w tym wszystkim.
Szczerze? Moim zdaniem, jest to cały sekret, który skrywa się pod tą odwagą, którą każdy z nas powinien mieć!


Te 4 etapy, które przeszedłeś/przeszłaś są możliwością do uzyskania choć trochę odwagi, która będzie nam teraz potrzebna na co dzień i oczywiście w roku szkolnym, który nieubłaganie zbliża się do nas wielkimi krokami. Tak więc, mam nadzieję, że post choć trochę Wam się spodobał i, że zostawicie po sobie choć jakiś mały ślad po przeczytaniu go. ☺
Dajcie znać, czy Wam się podobał, takiego typu wpis na moim blogu!

Jeśli chcecie, możecie mnie dodawać na snapchacie!
Pod nazwą: damsha
Staram się tam dodawać na bieżąco, także serdecznie zapraszam ☺

48 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia,śliczna jesteś :)
    obserwacja za obserwacje? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądrze napisane, najważniejsze to przełamać fikcyjne bariery naszego umysłu i ruszyć do przodu! :D
    Piękne zdjęcia ;*.
    U mnie nowy wpis zapraszam, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, masz racje wiara w swoje możliwości może zdziałać cuda
    P.S. Mama identyczną narzutkę :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie post bardzo się podobał! :)) Ogromna dawka motywacji! ^^ Dodaję do zakładek i zawsze jak tylko będę chciała się poddać przeczytam to i od razu zmienię nastawienie. <3

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w wolnej chwili? ^^ Bardzo proszę i z góry dziękuję :*
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Grunt to myśleć pozytywnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny post . Przyda się wielu osobom . Niesie bardzo pozytywną energię ;)
    Zdjęcia cudowne ;*

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba myśleć pozytywnie :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie trzeba myśleć pozytywnie;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozytywne myślenie to podstawa! :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjecia :)

    http://kaleerie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post! ;)
    Śliczne zdjęcia.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i motywujący post ;)) O
    Wydaje się, że odważni ludzie już urodzili się odważni, ale to nieprawda. Każdy może znaleźć w sobie tą odwagę, to po prostu wymaga trochę pracy nad sobą ;))
    Cudowne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku ! Masz cudną długość włosów !Marzą mi się takie od dłuższego czasu .
    http://madame-julietta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy Blog! Super zdjęcia! :) Prosiłabym o poklikanie w linki w poście poniżej byłabym baaardzo wdzięczna! ♥ Zapraszam! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post. Daje do myślenia. Ja w tym roku robiłam rzeczy ,do których było mi potrzebne dużo odwagi. Masz piekne oczy i super figurę.

    Obs za obs dopiero zaczynam. odpisz na moim blogu
    http://lifebyclovdi.blogspot.com/

    Pozdrawiam Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne zdjecia
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia i bardzo mądry post !
    Buziaki :*


    Zapraszam do siebie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są cudowne. :) Świetny post i blog! ♥ Zostaję na dłużej.

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto się czasem odważyć, dzięki temu zyskujemy masę nowych wspomnień!
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. swietnie napisane i rady bardzo przydatne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe porady, fajnie, że podzieliłaś je na etapy :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiem ze nie w temacie, ale kochana - zdradź mi co robisz ,że masz takie piękne długie włosy ? Zazdroszczę!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję! :) Szczerze? Nic takiego nie robię, poza myciem ich odpowiednimi szamponami oraz używaniu odżywek ;)

      Usuń
  24. super porady! powodzenia w dalszym blogowaniu <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny cytat, super zdjęcia ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawe porady :3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super te etapy/porady! :)

    Pozdrawiamy cieplutko:)
    Nowy post na TWINS LIFE- klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi na szczęście odwagi nie brakuje :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście SheIn ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny post :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny pomysł na post. Super zdjęcia ;) Zapraszam cię na mój blog -> http://elorasti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem, bardzo dużo odwagi ujawnia się dzięki wsparciu, pomocnej dłoni. Gdy wiemy, że możemy zawsze na kogoś liczyć i mamy się komu wyżalić, a także ta osoba motywuje nas do działania, jesteśmy w stanie zrobić wszystko.
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  32. dobre rady, choć czasami nie będąc w danej sytuacji, łatwo się mówi :p

    OdpowiedzUsuń
  33. Podałaś bardzo interesujące rady :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny post i wspaniałe zdjęcia :-*

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cześć! Mam na imię Dominika :) jestem z bloga Punkt Widzenia Blondynki (true-less.blogspot.com). Nominowałam cię do LBA- Liebster Blog Award. Więcej dowiesz się na moim blogu! :) Życze powodzenia :)

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo motywujący post
    zapraszam do obserwowania i komentowania
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. PRZEPIEKNE ZDJECIA :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo dobrze napisane! najpierw trzeba wszystko przemyśleć, później działać, a nie odwrotnie :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja dzięki pozytywnemu myśleniu i ogarnięciu się, odzyskałam ukochaną osobę :) Śliczne fotki.

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń