04.07.2015

'Wymarzone wakacje..'




Hejka! Co ciekawego robiliście w tym tygodniu? U mnie posty na blogu miały się pojawiać co 2/3 dni, za to z góry przepraszam, że dodałam ten wpis z lekkim opóźnieniem (chyba 4 dni minęło), lecz tak naprawdę nie miał mi kto zrobić zdjęć. Pewnie prawie każdy z Was (jak się nie mylę), miał kiedyś taką sytuację: Post jest gotowy, jednak brakuje tylko zdjęć.. Niestety nic się na to nie poradzi. Choć mam nadzieję, że to się teraz zmieni! ☺


Wiele osób uważa, że wakacje spędzone w domu to nie takie "prawdziwe wakacje". Każdy by chciał je spędzić tak, aby zostały w pamięci na baaardzo długo. Jak to się mówi? - Żeby było co wspominać! Też zawsze tak chciałam, pragnęłam je spędzić jak najlepiej, nie w domu, lecz gdzieś dalej. Tak mam do teraz, Wy pewnie też. Ale czy aż tak źle by było posiedzieć z rodziną w domu i z nimi powspominać te niezapomniane chwile przeżyte razem? 'Jak to w domu?.. Przecież tam nie dzieje się nic ciekawego, nudno'. Zazwyczaj tak jest, prawda. Ale czy moglibyśmy temu jakoś zaradzić, by nie było tak nudno? Można, wszystko da się zrobić. Tak naprawdę wymarzone wakacje mogą odbyć się i w domu. Nie za granicą, nad morzem, czy może gdzieś w górach.. W naszym domu, gdzie przeżyliśmy swoje kilka, a nawet kilkanaście lat. Nie każdy może sobie wyjechać na te "prawdziwie" wymarzone wakacje, są różne przypadki, nie chodzi nawet o sprawy pieniężne.. Uwierzcie, że wakacje spędzone w domu, to naprawdę nie tragedia. Jest tyle ciekawych rzeczy do porobienia, a nawet i chodzi mi o wyjście ze znajomymi chociaż na chwilę, 
by te wakacje już nie były takie smętne.
Więc jeśli musicie je spędzić w domu, to cieszcie się tym, że w ogóle macie gdzie! Dom to jest coś naszego, w którym są nasze wspomnienia z dawnych lat i warto byłoby dodać tych wspomnień jeszcze więcej ☺ Mam nadzieję, że zrozumieliście przekaz tego wpisu, jaki miał być do Was i nie załamiecie się w chwili gdy usłyszycie od rodziców: "Tegoroczne wakacje spędzimy w domu", 
bo naprawdę nie warto. Jeśli nie w tym roku, to może za rok będzie się dało coś z tym zrobić!






crop top - New Yorker

A Wy, jak myślicie? Czy niezapomniane wakacje mogą odbyć się też w domu? 
Zgadzacie się z moją opinią? ☺

41 komentarzy:

  1. Dla mnie wakacje służą do odpoczynku, bo przecież równie dobrze mogę się bawić w czasie szkolnym. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądam, myślę, że w domu można też coś ciekawego robić ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za pocieszenie, bo co roku dobija mnie fakt, że większość wakacji spędzam w domu :/ Śliczne zdjęcia! Pzdr x

    P.S. Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam na nowy post z letnimi, ubraniowymi must haves! Co do czytania książek - też jak na razie to mi kiepsko wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że choć trochę pomogłam :)

      Usuń
  4. Oczywiście, że mogą odbyć się w domu. Mój "przełom" w życiu nastąpił w domowym zaciszu :) Poza tym, całkiem fajną opcją jest wejście do pierwszego lepszego autobusu i gdzieś pojechać. Byle gdzie, całkiem spontaniczny wyjazd na parę godzin (albo więcej, bo może nie udać się tak szybko wrócić XD)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam wyjechać za granicę, ale wakacje w domu też nie są złe :)

    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe, ja właśnie większość wakacji spędzam w domu, ale i tak się dobrze bawię :D
    Może bardziej zwracajmy uwagę na to z kim je spędzamy, a nie gdzie ;)
    Obserwuję, bardzo mi się tu podoba :*

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacje w domu nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, nie trzeba wcale wyjeżdżać z domu, aby spędzić wspaniałe wakacje. :)
    Ważne, że mamy gdzie i z kim :)
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wakacje w domu? Nie ma źle :) ważne by korzytać z każdej chwili i łapać spontany :)

    http://xavilove.blogspot.de/2015/07/pieta-achillesowa-czlowieka-lojalnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi od pewnego czasu odechciało się jechać, gdziekolwiek..
    Więc raczej muszę wytrzymać w domu, mam chociaż internet i mogę oglądać seriale, itp. :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również uważam, że wakacje można świetnie spędzić także w domu, trzeba tylko chcieć :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem to zależy. Jeżeli mamy z kim się spotkać to tak.
    Bo wakacje spędzone samotnie w domu dzień w dzień to nie jest najlepsze co może być.
    Ja chciałabym wyjechać sama z przyjaciołkami nad morze na tydzień.
    No ale mam tylko 15 lat więc rodzice się nie zgodzą na taki samodzielny wyjazd :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre spostrzeżenie! Samotne siedzenie w domu nie wpływa dla nas najlepiej, dlatego warto wyjść gdziekolwiek ze znajomymi ;)

      Usuń
  14. Jeżeli nie masz zdjęć to nie jest to konieczne! Możesz "wygrzebać" jakieś stare, lub po prostu zrobić parę samemu (np. martwej naturze itd.).
    Wakacje w domu to nic złego, musimy doceniać każdą chwilę i cieszyć się nią. Może tak ma być? Może dzięki temu docenimy to co mamy i przestaniemy grymasić i gdy już wyjedziemy gdzieś na wakacje będziemy bardziej się tym cieszyć? Ja tego roku mam przyjemność wyjechać, ale wszystkim życzę pięknych i niezapomnianych chwil ♥♥♥
    enyolif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wakacje w domu nie są złe hah :) można odnowić pokój poświecić czas spełnieniu marzeń
    wiele rzeczy ;)
    zapraszam do mnie
    http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście że mogą być w domu, wszystko zależy od naszego podejścia i nastawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie też miałam gotową notke, ale czekałam na najbliższą sesje :D
    zdjęcia piękne :)
    pozdrawiam!

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna bluzeczka ^^
    __________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie :)

    zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! Kocham twoje włosy <3 Buziaaak :*

    Relacja na blogu z koncertu One Direction! <3 ZAPRASZAM

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny ten toop i wosy bardzo ładnie tu u ciebie ciekawie piszesz :)
    zapraszam do mnie ( mogłabyś mnie zaobserwować? dopiero zaczynam)
    http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna jesteś! ♥
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to naprawdę miłe <3

      Usuń
  23. Wakacje rok temu spędziłam na obozie a te spędzam w domu i jestem za to mega wdzięczna moim rodzicom,że nie wysłali mnie nigdzie na wakacje. Cieszę się,że spędzam je w domu,dla mnie odpoczynek w domu to najlepsze wakacje :) Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie napisane! Śliczne zdjęcia:*

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  25. Może i wakacje w domu to nie tragedia, ale jednak lepiej i przyjemniej jest pojechać gdzieś, odpocząć od otaczających nas ludzi ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. wydaje mi się że można je jakoś fajnie spędzić i w domu, ale chyba jednak lepiej trochę powychodzić na dwór, albo gdzieś pojechać
    hejka, baardzo zapraszam Cię na mojego bloga -> Mój Blog - klik! <-wszystkie szczere (tzn. zgadzające się z postem) komentarze, i obserwacje oddaje :) ///+mogę prosić o kliknięcie w banner dresslink w pasku bocznym? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wakacje w domu też są super.
    Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie. Może coś Ci się spodoba: http://prossteslowa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. właściwie każde wakacje spędzam w domu, więc zdążyłam się juz przyzwyczaić...
    nieważne gdzie- ważne z kim, więc dobrze, że mam znajomych, z którymi w każdej chwili moge wyjść i zrobić coś, czego nie zapomnę! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wakacje nawet fajnie spędzać w domu, lecz lepiej gdzieś wyjechać. Ładne zdjęcia, fajny post i blog.
    Życzę wytrwałości w blogowaniu! :D
    Zapraszam do mnie:
    http://slodkasmietanka3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. wakacje w domu nie są najgorsze :)) <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. w domu może być najfajniej :D
    http://iga-blogspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. najlepiej mieć motywacje by sie ruszyć:D
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  34. Akurat tegoroczne wakacje spędzam w domu, ale nie jest to nic strasznego. Warto pogłówkować i pomyśleć nad tym jak spędzić kolejny dzień i te wakacje mogą być równie dobrze spędzone bez wielkich wyjazdów. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń