14.07.2015

wish list - LUCLUC

Hejka! Dzisiaj postanowiłam wam przedstawić moją listę rzeczy, które wybrałam z firmy LUCLUC. Jest to bardzo ciekawa firma, mająca spory asortyment. Jak wspominałam w poprzedniej wish liście, współpraca mogłaby pomóc mi, jak i mojemu blogu. Na pewno wtedy częściej pojawiały by się posty ze stylizacjami, jakie dla Was chciałabym przygotować. Myślę, że sporo osób zna dobrze tą firmę i ma o niej podobne zdanie do mojego. Dlatego jak już wiecie o co proszę - o szczere poklikanie w linki umieszczone pod każdą z rzeczy przedstawionych w tej liście oraz poczekanie, aż strona załaduje się do końca. To dla Was może być bardzo łatwe i szybkie, a dla mnie jest to coś więcej.
Mam nadzieję, że i teraz się na Was nie zawiodę. I, że dzięki Wam będę mogła nawiązać tą oto współpracę ☺
Ubrania z tej firmy, są godne polecenia, dlatego myślę, że każdy z Was by dużo ciekawych rzeczy dla siebie znalazł! Liczę na Wasze kliknięcia, które mogą mi naprawdę bardzo pomóc.

Jeśli chcecie, to możecie podać w komentarzach także ceny tych rzeczy (nie muszą być wszystkie),
będę wdzięczna! 

 1. KLIK




 2. KLIK

 3. KLIK

 4. KLIK

5. KLIK

Dziękuję za każde kliknięcie! ☺
Zostawione ceny i blogi pod tym postem, będę odwiedzać, komentować, a nawet i mogę pozostawić po sobie obserwację!

Do zobaczenia, buziaki :*

56 komentarzy:

  1. Patrzę, że mają świetny asortyment!;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  2. masz ślicny blog, może wspólna obserwacja? jeżeli tak wejdź do mnie na bloga zaobserwuj daj znać a ja od razu się odwdzięczę :)
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam :) Szkoda tylko, że linki nie przenoszą nas do nowej karty.
    Ceny:
    1 -20,99$ (promocja)
    2- 22,99$ (promocja)
    3- 24,99$ (promocja)
    4- 12,99$ (promocja)

    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy wybrałaś! :)
    Najbardziej mi się podoba kombinezon( 24,99$)

    Pozdrawiam ♥
    Dream-destinationn.blogspot.com -Kliik! ~

    OdpowiedzUsuń
  5. Biały kombinezon jest cudowny :)

    Zapraszam do siebie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś, kliknęłam i powodzenia we współpracy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. hej fajny blog może wspólna obserwacja? Jeśli tak to wpadnij do mnie i zaobserwuj a ja zrobie to samo obiecuje :) nowy posta na moim blogu już sie pojawił http://bestrunnerxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam, ubrania bardzo mi się podobają!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne ciuszki. Poklikałam oczywiście we wszystkie linki ;3
    USD $36.99 USD $12.99 USD $24.99 USD $22.99 USD $20.99

    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ciuszki.Oczywiście wszystko poklikane :).

    Mogłabym prosić Cię o kliknięcie w link do sukienki tutaj
    Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. poklikane;
    20,99
    22,99
    24,99
    12,99
    36,99

    Na moim blogu również potrzebuję klików,więc byłoby mi miło gdybyś poklikała i napisała ceny :) pozdrawiam, http://beiiser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane :).
    Mogłabym prosić Cię o kliknięcie w link do sukienki tutaj
    Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. klikałam :)
    20,99
    22,99
    24,99
    12,99
    36,99

    2ndhstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ciuszki !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Klik, klik. To kimono z frędzalkami epickie! :o

    www.avangardovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. 20.99 $
    2. 22.99 $
    3. 24.99 $
    4. 12.99 $
    5. 36.99 $
    Świetne ubrania, zwłaszcza to kimono <3 Powodzenia we współpracy.

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokliłam :))
    1. 20.99
    2. 22.99
    3. 24.99
    4. 12.99
    5. 36.99
    be-careful-of-what-you-do.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oi linda!
    Gostei muito de conhecer o seu blog e amei este post
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijokas!!!!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  20. Uczciwie poklikane:1. 20.99 2. 22.99 3. 24.99 4. 12.99 5. 36.99


    http://carolin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne ciuszki! Poklikałam, ale nie chce mi się wypisywać cen. :p
    Poklikasz w zamian w banery na moim blogu?
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  22. I like the light green dress. It is really attractive.

    Peter England

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne ubrania :* :*

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne ciuszki mają! poklikane!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne ciuszki :). Poklikałam.
    Ceny:
    1. $20.99
    2. $22.99

    + Bardzo proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  27. http://natashastyle999.blogspot.com/2015/07/to-ja.html wow piękne zdjęcia ! Zapraszam na mojego bloga mam nadzieję ,że ci się spodoba !

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam :) Mają naprawdę świetne rzeczy. Obserwuję :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikałam :) wybrałaś naprawdę cudowne rzeczy
    pozdrawiam, acia
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :) Uwielbiam lucluc. Poklikałam :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. klikniete 20.99 22.99 24.99
    poklikasz ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ciekawy post;) milo przegląda się i czyta twojego bloga, napewno będe wpadac czesciej;)
    zapraszam rowniez do mnie http://styledivision1.blogspot.com/ pozdrawiam i czekam na nowe posty;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super rzeczy, powodzenia ze współpracą :) Poklikałam :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  34. Poklikałam :))
    Świetny post i blog! Obserwuje!
    Klikniesz w linki SheIn w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne ciuchy, kliknęłam ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  37. Poklikałam :) Obserwuję

    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Poklikałam we wszystkie linki! :) Oby współpraca Ci się udała <3 Jeśli znalazłabyś chwilkę to prosiłabym o jeden klik w baner na pasku bocznym na moim blogu :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  39. Super rzeczy :*
    1- 20.99 $
    2- 20.99 $
    3- 24.99 $
    4- 12.99 $
    5- 36.99 $

    Jeśli Ci się spodoba mój blog będzie mi bardzo miło, gdy go zaobserwujesz :)
    iga-blogspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. uczciwie poklikała ;)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne rzeczy wybrałaś! :)
    1. 20.99 $
    2. 22.99 $
    3. 24.99 $
    4. 12.99 $
    5. 36.99 $


    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog :)
    Zajrzysz - http://milenaipatrycja.blogspot.com/ będziemy wdzięczne, dopiero zaczynamy

    OdpowiedzUsuń
  43. Super rzeczy wybrałaś!
    1 20.99 $
    2 22.99 $
    3 24.99 $
    4 12.99 $
    5 36.99 $


    zapraszam, może klikniesz w linki?
    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  44. Mają genialne rzeczy :3
    1- $20.99
    2- $22.99
    3- $24.99
    4- $12.99
    5- $36.99

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Biały kombinezon jest piękny! :)
    1- 20.99 $
    2- 20.99 $
    3- 24.99 $
    4- 12.99 $
    5- 36.99 $


    Obserwuję i wpadnij do mnie, jeżeli chcesz :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. turkusowa sukienka jest piekna! Poklikałam;)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne ubrania :)
    Poklikane ♥

    Zapraszam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne rzeczy wybrałaś, powodzenia- poklikałam! :)
    Dwie ceny to 22.99 $ i 20.99 $

    Nowy post!- Klik!
    Mój post na FAMFY!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Poklikałam ;) śliczne rzeczy!
    zapraszam do mnie, obserwujemy ? izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. ceny sa po kolei 20,99$ 22,99$ 24,99$ 12,99$ 36,99$

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń