18.07.2015

Package from Dresslink.




Jak już wiecie kilka tygodni temu zaczęłam współpracę z firmą Dresslink. Bardzo się ucieszyłam, że mogę spróbować z tak świetną firmą, mającą śliczne rzeczy, z dosyć sporym asortymentem. To dzięki Wam także udało mi się zacząć tą oto współpracę. Jak wszyscy wiemy na sam początek nie da się zamówić multum rzeczy, by je przedstawić tutaj. Dlatego ja, wybrałam 2 rzeczy, które najbardziej potrzebowałam na teraz oraz, które przypadły mi od razu do gustu. Niedawno właśnie je otrzymałam. Jest to cieniutki przedłużany od tyłu sweterek, idealny na tą porę moim zdaniem, ponieważ pogoda jest nieprzewidywalna. Jestem bardzo zadowolona, że wybrałam właśnie ten, a nie jakiś inny. Jest on moim zdaniem prześliczny, wykonany z cieniutkiej, czarnej koronki, o bardzo dobrej jakości. Moje myśli czasem szalały na punkcie tej paczki i bywało tak, że siedząc, myślałam, że mogą przyjść złe jakościowo, niezbyt ładne i do tego jakieś jednorazowe. Na szczęście wcale się tak nie stało!
Drugą rzeczą, są spodenki. Inaczej je sobie wyobrażałam na sobie, lecz i tak jestem zadowolona, że przyszły takie jakie są, a nie jakieś w ogóle nie pasujące na mnie rozmiarowo i nie tylko. Spodenki mają taki specjalny, trochę śliski materiał, także dobry jakościowo. Nie miałam okazji jeszcze takich zakupić, więc cieszę się, że i taki moment wreszcie nadszedł! Najlepsze jest to, że firma jest naprawdę bardzo aktywna i jeśli miałam pytanie to zadając je, otrzymywałam odpowiedź w bardzo szybki czasie (od razu na drugi dzień). Nie przedłużając, zapraszam do obejrzenia zdjęć z tymi rzeczami, przedstawionych na mnie. Jest ich dość sporo, więcej niż dodawałam dotychczas, ponieważ nie mogłam się zdecydować, które konkretnie wybrać.
Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza!

Dodatkowo mam dla Was kod, dzięki którym macie zniżkę 10% na wszystko wpisując: Blog15
Standardowo, jeśli możecie, to proszę poklikajcie w linki! ☺

Sweterek - KLIK
Spodenki - KLIK
Bluzka - Mohito
Buty - Nike 














43 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia!!!

    Julia Blog KLIK!
    Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne rzeczy wybrałaś, sama zastanawiałam się nad tymi spodenkami!

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze udało Ci się z firmą no i oczywiście świetne rzeczy zamówiłaś
    Pozdrawiam,madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. klikałam :D cudo spodenki. moge liczyć na odwiedziny ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie na 1 post :) http://friendsforever2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny post;) milo czyta sie i przeglada twojego bloganapewno bede wpadac czesciej:)zaprasza rowniez do mnie http://styledivision1.blogspot.com/pozdrawiam i czekam na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja <3

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację współpracy! Świetne zdjęcia i piękne rzeczy :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę przecudowny outfit, bardzo podobają mi się również zdjęcia na Twoim blogu.
    Obserwuję ;)
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo łądne rzeczy i super blog.

    Zapraszam: http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kliknęłam :)
    Równiez z nimi współpracuję i przyszła mi wlaśnie wczoraj od nich paczka. Wahałam się nad spodenkami które wybrałaś, ale chyba w następnym zamówieniu się na nie zdecyduje :)
    Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy post - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja ;P Bardzo ładne zdjęcia ^_^
    Zapraszam na mojego bloga Blog <--- klik ! klik !

    OdpowiedzUsuń
  13. spodenki są genialne, sama posiadam podobne i jestem z nich mega zadowolona ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z festiwalowym lookiem ✌

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne rzeczy zamówiłaś;) ta narzutka jest prześliczna!;)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodenki bardzo mi się podobają! Poklikałam :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! :) Cudowna narzutka. :)
    Poklikałam ♥

    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten sweterek jest przecudowny <3 Koszulka też przyciągnęła moja uwagę ze względu na to wycięcie na plecach, świetne jest. Fajny pomysł na zdjęcia z tym balonikiem :) Obserwuję, fajny blog :)

    A tym czasem zapraszam do Siebie, dopiero zaczynam swoja przygodę z blogowaniem.
    http://pokrzywaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Narzutka bardzo ładnie się na Tobie prezentuje, jednak ja nie odważyłabym się zamówic koronkowego ubrania ze strony internetowej. Zawsze jak kupuję coś wykonanego z tego typu materiału muszę miec 100% pewności, że nikt "nie wyciął jej z firanki", czy się nie porwie, nie jest zbyt sztuczna itp.
    Twoja stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :)

    Oczywiście obserwuję, jeśli spodoba Ci się mój blog byłoby mi miło gdybyś zrobiła to samo :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna stylizacja :)
    poklikałam

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetne zdjęcia!: )

    Poklikane :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię dresslink, świetne rzeczy wybrałaś :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikane :)
    Świetne spodenki ! ♥

    Zapraszam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też czekam na paczkę od Dresslink. Świetne są te spodenki! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia ! jesteś bardzo śliczna !
    zapraszam do siebie : http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. swietne spodenki ;D Pozdrawiam i zapraszam do mnie : twoimioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz ciekawy blog, naprawdę! :) Będę wpadać częściej, bo warto!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥ Poklikasz w ostatnim poście? W zamian cię zaobserwuję :)
    *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się ten sweterek <3 Standardowo poklikałam

    Zapraszam na nowy tygodnik
    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    Oraz na nowe zdjęcia :)
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjnie wyszłaś;)
    http://mozejakostobedzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajna ta narzutka :)

    http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia, śliczne spodenki, zastanawiałam się czy ich nie zamówić :) Poklikałam :)


    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia, gratulujemy współpracy! :)
    Cena sweterka - 7.84$
    Cena spodenek - 4.60$
    Mamy prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki? Nasz Blog [Klik]
    Z góry dziękujemy :)

    Pozdrawiamy :*
    Nasz Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia :*

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej! Bardzo ładne zdjęcia! I śliczna stylizacja! Do mnie również napisała ta firma, ale zdecydowałam, że odmówię, bo nie nadaję się do prowadzenia bloga modowego. Udanej współpracy! Pozdrawiam:))
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja, masz fajne pomysły :D
    zapraszam do mnie i dziękuję http://niikoletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialna stylizacja *.*
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne spodenki <3
    Zapraszam do mnie już dzisiaj na nowy post kllaudy.blogspot.com :)!
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sweterek jest boski! Obserwuję!
    http://titaniumalloyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne te rzeczy najbardziej podoba mi się sweterek i spodenki. Ja czekam na moja paczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. bajeczne zdjęcia, poklikałam:)
    poklikasz u mnie? zostaw coś po sobie! ^^
    MÓJ BLOG- KLIK :)

    OdpowiedzUsuń