21.07.2015

Czy ty to widzisz?




Hej! Jak tam Wam mijają wakacje? Mam nadzieję, że nie za nudno. Bo właśnie minęło nam całkiem sporo wakacji, z czego nie jestem zadowolona, ale nic poradzić nie mogę, dlatego mam nadzieję, że nie zmarnujecie ich do końca ciągłym odpoczywaniem w domu! Zostało jeszcze czasu, aby wziąć się za siebie i nadrobić stracone dni i chwile, aby zostały nam w pamięci do końca naszego życia ☺
Ja właśnie wybieram się nad morze wraz z rodziną, ale spokojnie.. nie musicie się martwić o to, że posty nie będą się pojawiać. Wszystko zaplanowałam, więc na pewno coś tu się pojawi,
resztę dowiecie się potem! 
Teraz zapraszam do czytania i oglądania zdjęć ☺

Temat może się okazać dla Was dość dziwny, ponieważ na pierwszą myśl nie przychodzi mi do głowy co możecie zrozumieć czytając to krótkie tematyczne zdanie. Chodzi tutaj o to, aby spostrzec to, co naprawdę jest wokół nas, czego możemy się spodziewać? Wszystko co w tej chwili niektórych z nas może otaczać to jakieś przedmioty, nawet i niepotrzebne do naszego życia. A na dworze? Przepiękna natura, która ma swoje 4 światy i budzi się od nowa, aby nas uszczęśliwić. Tak naprawdę są to różne 4 pokazy natury: wiosna, lato, jesień i zima, które bądź czy bądź muszą się odbyć i pokazać, w kolejności dość dobrze nam znanej. Lecz czasem świat nas zaskakuje i któraś z tych pór może zawitać na dłużej. Każdy z nas może powiedzieć, że woli "to" od "tego". Pytanie brzmi: "Dlaczego taka kolejność?". Być może dla kogoś jest to nieciekawe, nie obchodzi go to dlaczego akurat tak, a nie na odwrót. Prawdopodobnie natura, cały otaczający nas świat tak zechciał. Ale ja tego nie wiem. Także nie sądzę byście Wy wiedzieli dlaczego po wiośnie jest lato, a nie jesień, co? Może to się okazać głupie, że poruszam taki dziwny, 'nie mający sensu' temat, bo przecież i tak nic to nie zmieni. Lecz pomyślałam, że warto by poruszyć jakąś inną, mniej znaną ciekawostkę. Może biolodzy i ci inni odkrywcy natury znają prawdę? (Haha, no tak, może śmieszne). Otaczający nas świat zmienia się na co dzień, możemy tego nie zauważać, lub możemy widzieć ogromne różnice. Moim zdaniem te pory są po to, abyśmy mogli odczuć to wszystko między 'tym' a 'tamtym' światem. W którym czujemy się lepiej? Z jaką pogodą? I czy to wszystko co się budzi i zasypia na dane pory, dni, miesiące jest nam dobrze znane? Czy takie zmiany są potrzebne w naszym codziennym życiu? Jakie macie zdanie na te pytania i ten temat? Bo przecież wszystko, co pozostawałoby takie same, stawałoby się nudne, już dobrze nam znane. Wolelibyście by wszystko pozostawało takie jakie jest? Wiadomo, zmiany są potrzebne, ale jak Wy je odczuwacie? Miewacie czasem takie myśli: "dlaczego tak, a nie inaczej?". To wszystko jest naturą, która z roku na rok może nam przynieść nowe, inne, bądź lepsze 'niespodzianki'..





Na pewno teraz będę więcej udzielać się na:

SNAPCHAT: damsha

Ze względu na wyjazd i czas, którego teraz będę mieć mniej, bo w końcu wakacje, z których trzeba korzystać 'pełną parą', haha. Mam nadzieję, że i Wy z nich dobrze korzystacie i nie spędzacie każdą waszą wolną chwilę przed komputerem! 
Tak więc serdecznie zapraszam na te wyżej wymienione aplikacje/portale :D

49 komentarzy:

  1. Ciekawe przemyslenia, no w sumie..rozne mozna miec poglady na ten temat :)
    pozdrawiam serdecznie

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy :*
    Nasz Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia *-* Śliczny design bloga ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjecia:)

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki lub banery?:) Może wspólna obserwacja?

    Zapraszam do nas:)
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :)
    zapraszam - http://friendsforever2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog, ciekawe podejście do blogowania :).

    Ja zaczynam blogowanie, wesprzesz lajkiem na fanpage? odwdzięczę się czym będziesz chciała :)
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ty masz ładne włosy ! Bardzo ładny wygląd bloga http://xpaulaszx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za miły komentarz ;)
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie zdjęcia :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zdjęcia :*
    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny księżyc, uwielbiam w nocy wychodzić i obserwować gwiazdy <3

    Zapraszam na nowe zdjęcia
    Naciowe Fotografie

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia !*.*
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie,że jedziesz nad morze.Ja niestety zostaję w domu :/
    woorld-of-diamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszcze wyjazdu nad morze, byłam kilka lat temu lecz brakuje mi tych pięknych widoków!
    Udanych wakacji i wyjazdu!

    acia, http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za pomoc:) Tak jak prosiłaś poklikałam w tamtym poście
    7.84
    4.60

    Zapraszam do nas:)
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia *.*

    Zapraszam do siebie :*
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne zdjęcia :)Ja również jadę nad morze :)
    Zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja jadę niedługo do Trójmiasta! lubię morze :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przyjemnie czyta się Twojego bloga. Będę zaglądać częściej! :)

    Zapraszam do siebie. http://aleksandrabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie się czyta i robisz piękne zdjęcia :o
    pozdrawiamy i udanych wakacji :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie się czyta i robisz piękne zdjęcia :o
    pozdrawiamy i udanych wakacji :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie się czyta i robisz piękne zdjęcia :o
    pozdrawiamy i udanych wakacji :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ten post dał mi do myślenia :)

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne ujęcie :) jesteś mistrzem :D

    Mój blog Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post i śliczne zdjęcia. ;)

    http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny post! :) Tak trzymać :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny post i boskie zdjęcia!<3
    Może wspólna obs? Ja już i liczę na uczciwy rewanż:*:*

    Zapraszam na mojego bloga ---> http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę teraz zaobserwować, ale jak tylko bd mogła to obserwuję:(

      Usuń
  33. super zdjęcia :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Baw się dobrze i wypocznij!
    Zmiany moim zdaniem są niezwykle potrzebne. Potrafią nas uwolnić od monotonii.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawy post i sliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Udanej zabawy na wakacjach :)
    śliczne zdjęcia i ciekawy post
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. W takim razie udanego wyjazdu nad morze! :D Ja też jadę w tym roku nad Bałtyk, pierwszy raz nad polskim morzem haha :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne ujęcia :)
    Super blog będę zaglądać częściej:)

    Mogę prosić o kliki w tym poście
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie lubię narzekać, no ale co to za wakacje skoro pogoda jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie ujęte, bardzo fajny post :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za komentarz na moim blogu !

    Zapraszam do obserwacji: http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Udanego wyjazdu, korzystaj ile się da :D piękne zdjęcia.
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  43. Miłego wyjazdu nad morze!
    Ostatnio właśnie czytałam taki artykuł o uważności... O tym, ze warto skupić sie na tym, co nas otacza, poczuć i wczuć się w to. Podobno ma to pomoc odnaleźć w sobie spokój i kontrole nad własnymi emocjami, tak swoją droga. Uwazam, ze warto zauważać, starać sie to robić-tyle małych, a niezwykłych rzeczy dzieje sie wokół. Jak choćby rozwijające sie pączki, przemijający czas
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń