30.06.2015

Try on haul





Witajcie! Piękna pogoda już zaczyna nam sprzyjać, a ma być jeszcze cieplej! Aż ma się ochotę wyjść na sesję zdjęciową, bądź gdziekolwiek z domu. Ostatnia niedziela to był dzień, który tak dawno oczekiwałam, ponieważ nie pamiętam kiedy równie dobrze się tak bawiłam. Spędziłam go na zakupach, wraz z moją rodziną. Bardzo lubię takie "nasze wypady" na większe zakupy, dlatego ten dzień wspominam bardzo dobrze. Kupiłam sobie pare rzeczy, które chciałabym wam polecić i zaprezentować je na sobie ☺ W ostatnim poście się trochę rozpisałam, więc teraz trochę będzie do oglądania :D




 Okulary - New Yorker



Bluzka - Reserved


Buty - Altero

Postanowiłam też zakupić strój kąpielowy, ponieważ przypadł mi do gustu i mam nadzieję, że na te wakacje już mi się przyda! 

 Strój kąpielowy - New Yorker

Oczywiście nie może zabraknąć naszych słuchawek na jakikolwiek wyjazd! Moje niestety się zepsuły, więc także zakupiłam nowe ☺


Słuchawki - Media Markt

Jak wam mijają te pierwsze dni wakacji? Spędzacie je gdzieś, właśnie teraz? 
Czy tak jak ja na spontanie w domu? :D

56 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy, ja też coraz bardziej mam ochotę na zakupy :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny strój kąpielowy :) Ładne zdjęcia
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty wyglądają mega i do tego masz świetną sylwetkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacja! Świetny kostium:)

    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pierwsze dni wakacji spędzam u mojej rodzinki na wsi :) Świetne rzeczy sobie kupiłaś! Bardzo podoba mi się ta bluzka :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! Mam bardzo podobne buty, ale z MOHITO. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy :)
    Jejku, jaka jesteś chudziutka *.*
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciuszki :*
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia :)
    Ja niedługo wyjeżdżam!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze dni wakacji spędzam na sprzątaniu, układaniu w pokoju:) Świetny haul!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakim aparatem robione zdjęcia? Pytam z ciekawości i przepraszam, że ominęłam może tą informację, ale trafiłam na tego bloga przez przypadek.
    Zapraszam do siebie http://my-secret-world-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mega bluzka+życzymy udanych wakacji!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny blog oraz posty i zdjecia. Sliczna jestes! Cudne te buty , czaje sie na nie jakis czas juz.
    Bardzo mi sie spodobalo napewno musze wpadac czesciej!
    Obs/obs? Ja juz !
    Angelica-gurgul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia, zakochałam się w tych butach! <3
    Ja wakacje na razie spędzam ze znajomymi, ale w weekend szykuje się rodzinny wyjazd nad polskie morze :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : ) Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. no stoj bym kupila taki sam ;)
    Pozdrawiam,
    http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. No w końcu pogoda się poprawi, będzie tak jak powinno być latem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne buty :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakupy. Zapraszam do mnie http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojeeju! To takie śmieszne znaleźć osobę, która nazywa się dokładnie jak ty i jeszcze podziela twoją pasje, no nie wieżę! hahha ;) Ładne zdjęcia ;D Obserwuję ;p
    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne buty. Masz piękne włosy ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę ,że zakupy udane.Garderoba mocno zasilona na lato ;)
    life-by-katee.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie :* :) Świetne stylizacje !

    Zapraszam do mnie : agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne nowości :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. buty fajne :)).
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja.Okularki bardzo mi się podobają :D.
    Pozdrawiam!
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. spodobał mi się twój strój ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny t-shirt. *o*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz, śliczne włosy. Buty ^^.
    __________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super okulary i buty :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne okulary! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia! Piękne buty i strój kąpielowy ;)
    Ja też aktualnie spędzam wakacje w domu :D

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  34. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. dokladnie, dzisiaj jak wstalam i zobaczylam taka swietna pogodne,naprawde bardzo sie ucieszylam! na spontanie w domu haha
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. baardzo ładny wygląd bloga *,*
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/ skomentujesz? Może obs za obs ? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo, bardzo ładny strój kąpielowy! :) Też lubię takie wypady na zakupy z rodziną.

    Nowy post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia buty i strój są cudowne :)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja wakacje chcę spędzić jak najlepiej bez tracenia nawet minuty z tych dwóch miesięcy ;)
    Bardzo ładne zdjęcia, świetnie wyglądasz w tej stylizacji!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny ten strój kąpielowy! <3 Śliczne zdjęcia! :*
    Pozdrowionka ^.^
    Obserwuję i zapraszam również do siebie:
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny look! :)


    Obserwuję!
    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się czterema komentarzami o obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam + klikam w bannery, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Moim faworytem są buty! Także uwielbiam buszowanie po sklepach z rodziną haha:)

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowne masz włosy, zazdroszczę :)
    Ciekawy blog! będę zaglądać częściej :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też lubię takie 'rodzinne wypady' :) również muszę sobie kupić słuchawki, bo te które mam obecnie to jakaś masakra :/ świetna stylizacja, spodnie genialne!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  45. Na razie wakacje spędzam w domu :) Zdecydowanie słuchawek nie może nigdzie zabraknąć! :) Śliczny strój kąpielowy <3
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. buty mega!
    zapraszam do siebie :D agattax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Zazdroszczę włosów, a buty idealne ❤❤❤

    http://rassbery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń