27.06.2015

Po co żyć ?





Hello. Jak tam wakacje? To już drugi dzień, jak wam mija? Pewnie większość z Was nie czuje tych wakacji (podobnie jak ja, haha), ale liczy się to, że nie trzeba się stresować niezapowiedzianymi kartkówkami, bądź sprawdzianami do zaliczenia, no nie? :D Macie jakieś plany, realizujecie je już? Ja przede wszystkim mam zamiar dodawać jeszcze częściej wpisy na bloga i mam nadzieję, że mi się to uda i będą się pojawiały co 2/3 dni ☺ Dzisiaj więcej sobie poczytacie, mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza. 
A teraz zapraszam do tematu posta!



Życie. Pod jakim pojęciem kojarzy Ci się to słowo? Dobrym? Złym? A może jakimś nijakim, obojętnym.. Pomyśl.


To jest coś więcej, co moglibyśmy się spodziewać, że możemy je dostać. Nic innego nie jest tak wartościowego jak ONO. Może nie masz pojęcia jak bardzo wartościowe, lub jeszcze tego nie zauważyłeś/aś. Dlaczego życie jest takie bezsensu? - Ile razy, ktoś na świecie tak pomyślał bądź powiedział. Życie ma sens. Jesteśmy stworzeni na ten świat, by móc robić to co kochamy. By dążyć do wymarzonego celu, nie poddając się. Czemu wciąż uważamy, że świat jest przepełniony złem, jeżeli sami jesteśmy źli i dążymy do tego, by stawał on się takim, jakimi my jesteśmy. Tak, nikt nie jest idealny, ale dlaczego wciąż nie doceniamy tego co zostało nam dane? Myślę, że nie interesuje nas to lub jest to nam obojętne w jakim świecie żyjemy i dokąd będziemy mogli pozostać na tym świecie. "Po co żyję? I tak umrę. Za jakieś 20/30 lat, może więcej.. I tak musi się to kiedyś stać". Tak, musi. Ale czy powinniśmy to przyśpieszać, czy robić tak, aby każda chwila była czymś wyjątkowym w naszym życiu, ciesząc się nią i robiąc to co się kocha? Wiedząc, kiedy nastąpi nasz koniec - świat by mógł zwariować, nikomu nic już by się nie chciało robić, wszystko powoli traciło by sens. Pożyj.. Bo żyjąc doświadczasz czegoś niesamowitego, czegoś czego nie da się opisać. Ty masz życie, a ktoś kto by je naprawdę pragnął nie ma lub je bardzo szybko stracił. "Jak mam żyć, jeśli nie ma miejsca dla mnie na tym świecie?" Żyj tak, jakby ten dzień był twoim ostatnim. Upiększaj swoje życie, dbaj o nie i nie zmarnuj swojej szansy, która była Ci dana nie po to, byś ją szybko zmarnował, a po to, aby poznać ten świat bliżej. 
Pisząc to wszystko zastanawiałam się czy chociaż ktoś z Was przez chwilę pomyśli, że mógł nie pojawić się na tym świecie i w duszy podziękuję Bogu za tak wspaniałą szansę..

Życie jest walką, którą każdy powinien przejść, pokonując ją bez trudu i zawahania.




Mam nadzieję, że ten wpis chociaż komuś pomoże docenić to życie, nasze ŻYCIE.
Miłych wakacji kochani! Do zobaczenia ♥

59 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, ale przede wszystkim bardzo mądry tekst.
    To prawda, gonimy nie wiadomo za czym, narzekamy non stop a przecież mamy tak wiele ...

    Cieszmy się z każdego kolejnego dnia :)

    zapraszam do mnie: dreamer-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh so beautiful photos. You gave me an idea for some future posts :) Thanks :) <3

    I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz śliczne oczy *0*

    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie uważam, że życie ma sens. Każdy nas ma jakąś misję, którą powinien wypełnić. Szkoda tylko, że niektórzy zagłuszają swój wewnętrzny głos, który każde im zrobić coś dobrego dla nich i przez to nie robią kompletnie nic. Dlatego właśnie zorganizowałam akcję, która ma zachęcać ludzi do działania, więcej informacji możesz znaleźć u mnie na blogu ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie czuję jeszcze wakacji.
    To prawda. Życie jest darem. I powinniśmy to doceniać.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/ill-never-be-like-before.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem wszystko ma jakiś sens, tylko to my musimy go odnaleźć. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnej jakości zdjęcia, świetny design i cudownie napisane, mega! :) ♥

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Mądry post, super się czyta :) no i cudowne zdjęcia!
    +Obserwujemy?❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i piękne zdjęcia! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze o tym napisałaś, ładne zdjęcia ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo madrze napisany tekst z fajnym przekazem
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. tak, zupelnie nie czuje tych wakacji:(

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia! Bardzo ciekawy post, fajnie się czyta:)
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł na post, skłonił mnie do przemyśleń. Cudowne zdjęcia.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie napisane,super zdjęcia :).
    Pozdrawiam!
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/ill-never-be-like-before.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie napisany post! Zgadzam się z Tobą, życie jest największym darem, jaki mogliśmy otrzymać :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny post oraz zdjęcia! *-*

    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha faktycznie, zgodnie z twoim pierwszym zdaniem w tej notce nie czuje wakacji tylko cieszę się, że już nie ma szkolnego stresu XD.
    Natomiast jeśli chodzi o właściwą treść notki, bardzo fajny temat. Staram się w pełni korzystać z życia, chociaż czasami chyba każdy ma takie dni, że normalnie już nic się nie chce. Puki co odpoczywam na całego haha <3
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczynek to to, co najważniejsze teraz :D
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  23. Śliczna jesteś :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. w wakacjach to jest najlepsze, że nie trzeba się martwić ocenami :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na KONKURS foto, można wygrać post promujący :) przedłużyłam termin wysyłania prac!
    byAjina
    KLIK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie czuje wakacji :D. Bardzo fajny temat posta, zmusza do refleksji :D. Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie czuje wakacji, piekne te zdjecia i świetny post :)

    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia takie naturalne :* :* :* :*
    Obserwuję i liczę na rewanż :* :)

    Zapraszam do mnie : agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja wakacje mam od 24 kwietnia, także to jest jakby ich środek ale i tak ich ne czuje niestety ;/
    Ładne zdjęcia i bardzo mądry post napisałaś.
    ___________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia! Mądry post, warto szanować nasze życie i dbać o nie :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia, jesteś śliczna i bardzo fotogeniczna :)
    powinniśmy kochać nasze życie, jest tylko jedno.
    świetny, bardzo podnoszący na duchu post :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo interesujący post :)
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna jesteś! Pięknie piszesz. ;)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia ;)
    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny temat na post :) Każdy powinien doceniać życie jakie ma.

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe i motywujące. Życie to takie pojęcie, które każdy rozumie inaczej, trzeba samemu jakoś to poukładać, zastanowić się :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny i motywujący post! Piękne zdjęcie.

    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post! Daje do myślenia. Przepiękne masz włosy :)

    http://modishness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. sliczne zdjecia. ja mam duzo planow na wakacje. bylam juz w grecji, teraz jestem w szkocji, moze polece do irlandii lub hiszpanii ale nie jestem pewna. co do notki bardzo inteligentna, widac, ze sie napracowalas. mysle, ze duzo osob nie docenia zycia. nie docenia tego co dostali. dlatego, ze pragna zycia jak z okladki magazynu. jak z telewizyjnej reklamy. dlatego nie potrafia cieszyc sie najmniejszymi rzeczami.
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia! Ogólnie cały post bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ porusza walne tematy, o których lubię czytać. Mam nadzieję, że pojawi się takowych więcej na Twoim blogu! Pzdr i życzę udanych wakacji :)

    P.S. Dziękuję za komentarz u mnie, cieszę się, że moja stylizacja Ci się spodobała. Tymczasem zapraszam na nowy post z inspiracjami wakacyjnych zajęć oczywiście na angegar-blog.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  40. W te wakacje zamierzam spotkać się z moją internetową przyjaciółką i poświęcać więcej czasu na bloga :)
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale ja Wam zazdroszczę tych wakacji, sama już dawno zapomniałam co to znaczy :P hehe na szczęście są jeszcze urlopy i to mnie ratuje :) hehe w tym roku niestety nigdzie się nie wybieramy, ze względu na ważniejsze dla nas cele, ale Ty czerp z wakacji pełnymi garściami- baw się dobrze :) :) za mnie również :P hehe

    Baaardzo ładne, naturalne i swobodne zdjęcia, nie takie pozowane, jak to bywa na większości blogów- bardzo mi się podoba :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny wpis ;) Masz racje - życie jest cudowne - trzeba zaczac je doceniać zanim bedzie za późno ;) W końcu nie żyjemy wiecznie, prawda? :)

    Zapraszam rownież do mnie! ❤️

    http://leelifelisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgadzam sie z Tobą :)

    stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  45. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/avril-is-our-warrior.html

    OdpowiedzUsuń
  46. zdecydowanie warto żyć, zeby zobaczyc nowe rzeczy, cos poznac! wakacje sa idealne <3
    udanych wakacji <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. pięknotka!:D udanych wakacji życzę:)
    + poklikasz w linki u mnie w notce? to ważne, serio:-( = klikaj, mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubię takie "mądre" notki, pozwalają porozmyślać mi o życiu, zachowaniu..
    Co do wakacji to również życzę Ci, aby były udane i pozdrawiam :)
    Mój Blog - zaobserwuj!

    PS. Fajnie wyszła Ci taka sesja w zbożu :D

    OdpowiedzUsuń
  49. fajne zdjęcia :)
    warto żyć, ale czasami człowiek wątpi, że jest w ogóle do czegoś potrzebny :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na KONKURS foto, można wygrać post promujący :) przedłużyłam termin wysyłania prac!
    byAjina
    KLIK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  50. Życie to dość dyskusyjny temat :) W moim przypadku skojarzenia z nim są zależne od mojego humoru :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. ciekawy pościk;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. myślę, że też nie czuje JESZCZE tych wakacji a jeśli chodzi o plany to pewnie zwykły spontan
    Obserwuje i zapraszam http://maddiaryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. mysle ze warto zyc dla innych ludzi, ktorzy nas kochaja :) piekne zdjecia i post
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  54. Ładna jesteś :)
    agnieszka-gromrk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń