10.06.2015

Pielęgnacja moich paznokci.


Hejka. Przede wszystkim chciałam wam podziękować za taką ilość statystyk (ponad 1000) :D Jesteście kochani i jak dla mnie jest to już bardzo duża liczba, dlatego jeszcze raz za to dziękuję! ♥



Zacznę od tego, że teraz, w dość wolnym czasie mam coraz więcej pomysłów na posty, dlatego też nie mogłam się zdecydować, który pierwszy mam wybrać. No więc chciałam was zapoznać z moim „sposobem” na moje paznokcie. Pewnie dużo osób z was ma porozdwajane, łamiące się paznokcie. Znam ten ból, ponieważ sama KIEDYŚ miałam takie problemy. Próbując kilkanaście sposobów na nie, poznałam jedne z najlepszych moim zdaniem. Będę wam teraz pokazywać kilka rzeczy, aby nasze paznokcie wyglądały zdrowo i były wytrwałe na jakiekolwiek uderzenia. Zapraszam do oglądania!






Pierwszą i bardzo ważną rzeczą jest PILNICZEK. Aby paznokcie się nie rozdwajały, należy używać pilniczków z tzw. „gąbki”. Myślę, że dużo osób je posiada, ponieważ są one bardzo dobre dla nas, jak i dla paznokci!

 Można go zakupić w Rossmannie lub w wielu innych sklepach kosmetycznych i nie tylko.



Drugą, także ważną jest odpowiedni ZMYWACZ DO PAZNOKCI. Powinien on zawierać jakieś witaminy lub odżywki by nasze paznokcie po zmyciu lakieru wyglądały dobrze i zdrowo.

 Można go także zakupić w Rossmannie lub w drogeriach.



Odpowiednie ODŻYWKI I OLEJKI działają wzmacniająco na paznokcie, warto więc jakieś zakupić. 
 
      Odżywkę zakupiłam w Rossmannie, natomiast olejki na allegro.     



Odpowiednie KREMY do skórek i paznokci, są najlepszym sposobem na suche skórki, a także są dobre dla naszych paznokci.

Te dwa kremy zamówiłam z Avonu. Są bardzo dobre na skórki jak i na paznokcie. 
Gorąco wam je polecam!


Nic jednak nie oddziałuje tak dobrze na paznokcie jak mały „zabieg” dla paznokci. Pomaga mi w tym zestaw P.SHINE, który nadaje naszym paznokciom połysk, a także odpowiednio je wzmacnia przed wszelkimi uderzeniami. Jest to japoński zabieg, który można wykonać u kosmetyczki lub bezpośrednio u siebie w domu, zakupując taki oto zestaw.
Jeśli chcecie to pokaże wam jak taki „zabieg” się wykonuje w następnym poście, możecie komentować
 
Kupiłam go na allegro, jeśli chcemy zadbać odpowiednio o nasze paznokcie, 
to szczególnie wam go polecam!


A oto efekty używania tych właśnie rzeczy:



Mam nadzieję, że post się spodobał.☺
A wy jak dbacie o paznokcie? Może macie jakieś inne, także skuteczne sposoby na kruche i rozdwojone paznokcie? 
Zachęcam do podawania ich w komentarzach, a także swojej opinii na ten temat!
 


59 komentarzy:

  1. Miałam ten krem do rąk, również polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ile tego masz!:D ja do pielegnacji paznokci uzywam tylko odzywki :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę tego jest :D Ale to według mnie najlepsze sposoby :)

      Usuń
  3. Ja nienawidze siebie za obgryzanie paznokci do 6 klasy podstawówki....
    Próbuje wszystkiego ale wyglądają strasznie:/
    Obserwuje:)))

    W wolnym czasie zapraszam do nas nasz blog:) KLIK!
    Każda nowa obserwacja i komentarz wywołuje u nas uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne masz te paznockie bo widac ze pielegnujesz
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze pielęgnujesz paznokcie :)
    Ja z moimi nic nie robie:D

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przydatny post, ja muszę zadbać o moje bo nie są w najlepszym stanie po hybrydach :)
    Zapraszam na konkurs do wygrania 120$ do wykorzystania w Sheinside!
    http://jtere.blogspot.com/

    jeżeli możesz kliknij w baner soufeel po prawej na moim blogu, z chęcią się odwdzięcze

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny post :)
    Uwielbiam ten krem z avon'u :)

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swoich paznokci jakoś szczególnie nie pielęgnuje
    ___________________________
    Mój blog - zapraszam! Klik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Post zdecydowanie dla mnie, bo ja mam paznokcie w opłakanym stanie i walczę o ich regenerację - dzięki za dobre rady :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super produkty

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: great tips. I just discovered your blog and I love the variety of themes. Fashion and beauty are some of my hobbies together with the collection of Barbies. I have a blog dedicated to those dolls that invite you to visit: all4barbie.blogspot.com If you want to keep in touch. I became a follower of your blog. I like your pictures and your style.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pytałaś o obserwację , zacznij i napisz u mnie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny blog i cudny wpis!
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post!:)
    obserwujemy?
    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog + bardzo ładny design ;3 Co powiesz na wspólną obserwację ? :) Zapraszam do mnie :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już obserwuję :D

      Usuń
  17. Świetny i przydatny post ;)
    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nigdy takich pieknych paznokci nie bede miala :(
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować tych sposobów co podałam wyżej ;)

      Usuń
  19. Naprawdę fajny post!
    Obserwujemy?
    Odpowiedz u mnie:))
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. Na szczęście swoje paznokcie mam grube jednak super post :)



    Lajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam tak łamliwe paznokcie że nie wiem jak mam sobie z nimi radzić.
    Obserwuję i czekam u siebie na rewanż :)
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam bardzo zdrowe paznokcie, chociaż non stop noszę na nich lakier, ale nigdy nie miałam z nimi problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz ładne paznokcie, ale mogłabyś je wyrównać, wtedy byłyby jeszcze ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne paznokcie.
    Obserwujemy?
    Miło mi będzie jak do mnie wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już zaobserwowałam, teraz ty ;)
    http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne masz paznokcie, ja raczej nie przykładam aż tyle im uwagi :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz ładne dłonie.
    Pytałaś o wspólną obserwację - jeżeli odpowiada ci taka forma 'czytelnictwa', zaczynaj u mnie. ღ jestebatmane ღ

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne paznokcie! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  29. Przydatny wpis, widać, że Twoje paznokcie są zdrowe :) Pytałaś o wspólną obserwację, więc dodaję i liczę na rewanż :)

    Mój blog --> http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio paznokcie bardzo mi się łamią i rozdwajają więc bardzo przydatny post! :)
    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post i śliczne paznokcie <3 Niedawno też taki pisałam! :D

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  32. mam chyba taki sam pilniczek i jestem mega zadowolona z niego!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  33. Niezwykle przydatny post! Ten zestaw do pielęgnacji paznokci wydaje się bardzo ciekawy :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  34. Waw such a cool post! Great inspiration :)
    My blog - > Check my last outfit HERE

    FOLOOW ME VIA GFC
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
  35. ten zestaw bardzo mnie zainteresowal.
    moze wspolna obserwacja?
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mogę używam do paznokci wszystkiego, tylko nie pilnika >.<

    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  37. widzę tu kilka fajnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Na pewno skorzystam z niektórych kosmetyków. ;) Póki co używam tylko odżywki 8w1. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie zbyt pielęgnuję moje paznokcie, mimo to są w dobrej kondycji

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja póki co używam regenerum :)

    buziaki ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy post :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja pielęgnacja paznokci wygląda bardzo podobnie :) Oprócz tego czasami wcieram w skórki trochę olejku :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja do pielęgnacji paznokci używam tylko regenerum. Naprawdę Ci polecam. Odkąd go używam moje paznokcie się nie łamią i są twardsze. Obserwuję i liczę na rewanż! http://asiaa-askaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Moje paznokcie można zobaczyć najczęściej pomalowane :-D.Fajne produktyu, miałam kiedyś ten zmywacz i był całkiem niezły.
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś o wspólną obserwację.Bardzo chętnie,zacznij i daj znać,odwdzięczę się :-D.

      Usuń
  45. Bardzo podoba mi się to co napisałaś w notce :)
    Miłego dnia :)

    Zapraszam do siebie: http://poppymiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Skorzystam z kosmetyków, które tu pokazałaś :)
    Obserwuję i zapraszam
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post, bardzo fajnie piszesz ;*

    obserwuję i liczę na rewanż ♥

    suzzy-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Moje paznokcie są bardzo zniszczone i ciagle sie łamią, Nie ma na nie rady i jedyny sposób to doklejanie
    http://16lipca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten zestaw jest bardzo ciekawy. :D Dbam o paznokcie podobnie jak Ty :)


    Obs/obs? Zacznij, dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuję, tylko szkoda, że prawdopodobnie nie przeczytałaś ani słowa z mojej notki :c

    OdpowiedzUsuń
  51. lubie ten krem ! Masz bardz ładne paznokcie <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapraszam do mnie na post co mi pomogło właśnie na takie paznokcie :) świetny blog

    OdpowiedzUsuń