01.06.2015

Look at the world through pink glasses.





Hejka! Zacznę od tego, iż może zauważyliście kilka niewielkich zmian na moim blogu? Tak, są one niewielkie, ale jak dla mnie lepiej teraz to wszystko wygląda. Teraz przejdę do tematu posta. Dzisiejszy post będzie o naszym życiu. Każdy ma trudne chwile. Są i te gorsze i te lepsze. Z tych lepszych jesteśmy zadowoleni, lecz z tych gorszych już nie. Podobno człowiek sam sobie utrudnia życie, ale czy to jest prawda? Tak, zdecydowanie. Jeśli spojrzymy na świat z innej strony, nie jest on najgorszy. Wręcz przeciwnie, jest on piękny, tajemniczy, można się o nim dużo dowiedzieć. Chodzi tutaj o to, by nie załamywać się w tych trudnych chwilach. One przychodzą dość często, ale takie jest już życie. Jeżeli nic by się nie działo w naszym świecie, uważalibyśmy go za nudny. Powinniśmy ten świat upiększać, dbać o niego. Powinniśmy dążyć do czegoś, stawać się lepsi i wytrwać w tych najtrudniejszych chwilach. Bo przecież nie wszystko jest takie trudne, jakie nam się wydaję.. Wystarczy tylko chcieć, nie myśleć o tym złym. Zmienić się na lepsze i wierzyć, że da się radę. A przede wszystkim uśmiech to podstawa! Każdy dzień powinniśmy zaczynać od uśmiechu, wtedy będzie on stawał się lepszy ☺

 

„Powodzenia w tym smutnym, obłudnym świecie” Heh.


 Aa i wszystkiego najlepszego z okazji 

Dnia Dziecka wszystkim :D









 

8 komentarzy:

  1. Widzę, że dopiero zaczynasz:) To tak samo jak my :D
    Swietny post! jestes sliczna:)
    Zapraszam do nas nasz blog:) KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywny post!! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie to napisałaś! Też zgadzam się z tym że to człowiek sam sobie wszystko utrudnia. Tak jak w tytule posta - trzeba patrzeć na życie przez różowe okulary! :)
    Nie widziałam poprzedniego wyglądu bloga, więc nie mam porównania ale ten co jest teraz jest świetny. Przejrzysty i czytelny :) Dobrze ci idzie blogowanie, tak trzymaj :)

    Zapraszam do mnie! Jeśli mój blog Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło jeśli go zaobserwujesz :)
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że komuś się podoba :) bardzo dziękuję! :*

      Usuń