25.05.2015

Witajcie!

Z racji tego, że jest to mój pierwszy post na blogu należy mi się wam przedstawić i powiedzieć trochę o sobie. Nazywam się Dominika Hajduk, mam 14 lat, mieszkam w niewielkiej wsi niedaleko miasta Przedborza (który też nie jest jakimś szczególnie dużym miastem), w województwie łódzkim. Jednak nie sposób jest nie lubić mojej wsi. Dzięki tym widokom, jakie u nas są, jest naprawdę pięknie. Blog jest dla mnie poniekąd odskocznią od codziennego życia. Uwielbiam słodycze, mogłabym ich jeść bardzo dużo, lecz próbuje się ograniczać. Ogółem mówiąc lubię jedzenie, lecz po mnie tego nie widać. Jestem szczupłą, wysoką, brązowooką, o długich, także brązowych włosach dziewczyną. Bardzo lubię czytać książki, najbardziej typu jakieś przygodowe, wzruszające, a po części trochę romantyczne. Swój wolny czas spędzam ze znajomymi, z rodziną bądź z moim pupilem Lucky’m. Jak na sam początek, myślę, że tyle o mnie wystarczy. Design bloga zrobiły dla mnie dwie sympatyczne dziewczyny ( blog ), za co im bardzo dziękuję. Blog nie jest do końca zrobiony, z powodu braku czasu na daną chwilę, dlatego zostanie on dokończony w najbliższym czasie. Większość natomiast została wykonana jak dla mnie bardzo ładnie. Teraz może zapoznam was z moim ‘planem’, jeżeli chodzi o bloga. Posty mam zamiar dodawać raz bądź dwa razy w tygodniu, ze względu na obowiązki (które ma każdy z nas) m.in. szkoła. Natomiast w wakacje mam nadzieję, że będą się pojawiały jeszcze częściej! Ale to się jeszcze okaże. Resztę na pewno dowiecie się czytając mojego bloga. A teraz zapraszam do oglądania zdjęć, na których jestem ja. Do zobaczenia!

















11 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie siebie opisałaś i śliczne zdjęcia:)
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia kochana!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥
      Także pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Powodzenia w blogowaniu i szczescia :)

    Malutki konkursik u mnie na blogu :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie powodzenia! Życzę wytrwałości i chęci :)

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ! :D
    olaabo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny blog :)
    http://nvczix.blogspot.com/
    jeżeli Ci się podoba to zerknij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń